Vítejte v Lékárně v KOSTCE! 💚 🩺 E-shop právě začíná v testovacím režimu. Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkné svátky! 🎄✨

Obchodní podmínky

  1. Základní informace

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na smlouvy uzavřené mezi obchodníkem a kupujícím na dálku v internetovém obchodě (e-shopu) provozovaném na webové stránce www.lekarnavkostce.cz (dále jen „webová stránka“) a na internetový výdej léku nebo zdravotnické pomůcky na základě elektronického formuláře objednávky uvedeného na webové stránce (dále jen „internetový výdej“).

1.2. Obchodníkem a provozovatelem webové stránky je společnost s ručením omezeným EMRAMA s.r.o., se sídlem Pražská 1456/14, Zvolen 960 01, IČO 46057234, DIČ SK2023208770, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Banská Bystrica, oddíl Sro, vložka č. 19789/S, jednající prostřednictvím jednatelů: PharmDr. Mária Kubincová Oslancová a Radoslav Kubinec, tel.: 0919 202 767, e-mail: info@lekarnavkostce.cz

Provozovatel internetového výdeje

Obchodní jméno: EMRAMA s.r.o.

Sídlo: Pražská 1456/14, 96001 Zvolen

Zodpovědný farmaceut: PharmDr. Mária Kubincová Oslancová

Právní forma: společnost s ručením omezeným

IČ: 46057234

Číslo povolení: 5182/2014/OZ-004

Doba platnosti povolení: od 28.02.2014

Kód poskytovatele: P32330160301

Na webu Národního centra zdravotnických informací http://www.nczisk.sk je zveřejněno platné rozhodnutí o vydání povolení na poskytování lékárenské péče.

1.3. Tyto VOP tvoří nedílnou součást smluv uzavíraných mezi obchodníkem a kupujícími a platí v plném rozsahu, pokud není písemně dohodnuto jinak. V případě rozporu mezi VOP a písemnou smlouvou mají přednost odchylná ustanovení smlouvy.

1.4. Internetový výdej léků a zdravotnických pomůcek se řídí zákonem o lécích a vyhláškou o internetovém výdeji léků. Předmětem internetového výdeje mohou být pouze registrované humánní a veterinární léky, jejichž výdej není vázán na lékařský předpis, a zdravotnické pomůcky třídy I a IIa. Lék vázaný na předpis není předmětem internetového výdeje.

  1. Obchodník

2.1. Obchodník: EMRAMA s.r.o., Pražská 1456/14, Zvolen 960 01, IČO 46057234, DIČ SK2023208770, zapsaná v Obchodním rejstříku OS Banská Bystrica, oddíl Sro, vložka č. 19789/S.

2.2. Obchodník při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní činnosti.

2.3. Obchodník je držitelem povolení k poskytování lékárenské péče a osobou oprávněnou k internetovému výdeji léků a zdravotnických pomůcek podle povolení č. 1476/2017, zapsanou v seznamu subjektů provádějících internetový výdej: ZDE.

2.4. Název a adresa veřejné lékárny: Lekárna v KOCKE, E.P.Voljanského 1, 96001 Zvolen. Povolení: 5182/2014/OZ-004, kód poskytovatele: P32330160301.

2.5. Telefonní kontakt: 0919 202 767, pondělí–pátek 08:30–17:00. E-mail: info@lekarnavkostce.cz  Adresa pro odborné rady: Lekárna v KOCKE, E.P.Voljanského 1, 96001 Zvolen.

2.6. Kontakt na SÚKL: Štátny ústav pre kontrolu liečiv, Kvetná 11, 825 08 Bratislava, tel.: 02/50701 111, e-mail: sukl@sukl.sk.

  1. Kupující

3.1. Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s obchodníkem smlouvu prostřednictvím e-shopu a může vystupovat jako spotřebitel nebo podnikatel.

3.2. Kupující je spotřebitelem, pokud jedná mimo rámec své obchodní činnosti (§52 Občanského zákoníku). Spotřebitelská smlouva se řídí zákonem o spotřebitelských právech.

3.3. Kupující je podnikatelem, pokud jedná v rámci své obchodní činnosti. Pokud při registraci uvede IČO, DIČ nebo IČ DPH, je považován za podnikatele a smlouva se řídí Obchodním zákoníkem (§261 a násl.).

  1. Výklad pojmů

4.1. Význam pojmů v VOP:

  • Občanský zákoník – zákon č. 40/1964 Zb., v platném znění;
  • Zákon o ochraně spotřebitele – zákon č. 108/2024 Z.z., v platném znění;
  • Zákon o lécích – zákon č. 362/2011 Z.z.;
  • Zákon o ARS – zákon č. 391/2015 Z.z.;
  • Tovar – lék, zdravotnická pomůcka nebo doplňkový sortiment;
  • Lék – léčivo nebo směs látek určená k léčbě nebo ovlivnění fyziologických funkcí;
  • Vyhláška o internetovém výdeji léků – vyhláška MZ SR č. 21/2012 Z. z.;
  • Zdravotnická pomůcka – nástroj, zařízení nebo materiál určený pro specifické medicínské účely, jehož hlavní účinek není farmakologický, imunologický ani metabolický;
  • Doplňkový sortiment – ostatní produkty obchodníka, např. dětská výživa, kosmetika, hračky;
  • Cena – kupní cena včetně všech daní a poplatků.

4.2. Slova v jednotném čísle zahrnují množné číslo a naopak, mužský rod zahrnuje ženský a střední rod.

4.3. Odkazy na články a odstavce jsou odkazy na VOP.

4.4. Názvy článků nemají vliv na výklad textu.

4.5. Tyto definice platí pro smluvní vztah, pokud není písemně dohodnuto jinak.

  1. Objednávka a uzavření smlouvy

5.1. Obchodník zveřejňuje informace o zboží, jeho ceně a nákladech spojených s internetovým prodejem a výdejem. Detailní informace jsou k dispozici v sekcích „Popis zboží“ a „Příbalový leták“.

5.2. Kupující vybere zboží, uvede množství, vloží do košíku, vyplní dodací a fakturační údaje a potvrdí VOP před závaznou objednávkou. Objednávka se stává závaznou po kliknutí na „Závazně objednat s povinností platby“ a je přiřazeno číslo objednávky.

5.3. Obchodník potvrdí objednávku po ověření dostupnosti zboží, nebo informuje o nemožnosti dodání a objednávku stornuje. Zaplacená cena je vrácena do 14 dní.

5.4. Obchodník je vázán nabídkou a cenou po dobu zveřejnění na webu. Smlouva vzniká okamžikem přijetí objednávky.

5.5. Zásilky se zasílají pouze v rámci Slovenské republiky.

5.6. Více objednávek do 24 hodin na stejnou adresu může být sloučeno. Pokud hmotnost zásilky přesáhne 10 kg, postupuje se podle VOP.

5.7. Obchodník poskytl jasné předběžné informace o vlastnostech zboží, obchodních údajích, ceně, dopravě, platbě, právech kupujícího, odstoupení od smlouvy a formulářích. V případě nemožnosti dodání (vypredání zásob, technická chyba, vyšší moc) si obchodník vyhrazuje právo objednávku stornovat a kupující bude bezodkladně informován e-mailem nebo telefonicky.

  1. Cena zboží

6.1. Veškeré ceny zboží uvedené na webových stránkách jsou konečné včetně DPH a zahrnují i náklady na balení zboží. Obchodník je plátcem DPH.

6.2. Cena nezahrnuje náklady na doručení zboží a platbu ceny, jejich výše, která je obchodníkem fakturována kupujícímu, je vždy uvedena při vyplňování objednávky v části „REKAPITULACE OBJEDNÁVKY“, takže kupující je s těmito náklady seznámen před odesláním objednávky.

6.3. Veškeré akční slevy zveřejněné na webových stránkách platí do vyprodání zásob příslušného zboží, pokud není u konkrétní položky uvedeno jinak. Kupující se může zapojit do věrnostního programu obchodníka a získat slevu při nákupu zboží podle podmínek uvedených zde.

6.4. Poskytnutí jakékoliv mimořádné slevy, která není uvedena na webových stránkách nebo nevyplývá z věrnostního programu, je možné pouze na základě předchozí písemné dohody obchodníka a kupujícího.

6.5. UPOZORNĚNÍ – ceny v kamenné prodejně Lekárna v KOCKE se mohou lišit od cen uvedených na webu; ceny na webu platí pouze pro smlouvy uzavřené podle těchto VOP prostřednictvím internetového obchodu.

6.6. Uvedené ceny plenek, vložek, kompresů, obvazů, gázy, podložek a některých dudlíků mohou být za jeden kus zboží, nikoli za balení. Tyto produkty lze zakoupit i po jednotlivých kusech.

  1. Platební podmínky

7.1. Okamžikem odeslání objednávky vzniká kupujícímu povinnost zaplatit cenu zboží. Kupující byl informován o celkové ceně při vyplňování objednávky před jejím odesláním.

7.2. Spolu s cenou zboží hradí kupující i náklady na doručení zboží.

7.3. Fakturu nebo jiný daňový doklad zašle obchodník kupujícímu elektronicky na e-mail uvedený v objednávce, s čímž kupující souhlasí vytvořením závazné objednávky.

7.4. Kupující a obchodník se dohodli, že smlouva se uzavírá s rozvazovací podmínkou: pokud kupující nezaplatí dohodnutou cenu do 2 dnů od přijetí objednávky, smlouva se ruší (objednávka se stornuje).

7.5. Podmínky a způsoby úhrady ceny jsou uvedeny v části „Způsob doručení a platební podmínky“.

7.6. Ceny za poštovné platí do hmotnosti 10 kg. Při těžší zásilce bude zákazník kontaktován a informován o ceně poštovného; zásilka bude odeslána pouze po jeho souhlasu.

7.7. Platby poštovní poukázkou nejsou přijímány; přijímáme pouze platby uvedené v dostupných možnostech.

  1. Dodací podmínky

8.1. Obchodník dodá zboží, pokud není u jednotlivých položek uvedeno jinak, nejpozději do 30 dnů od přijetí objednávky, s výjimkou individuálně zhotovených ortopedicko-protetických pomůcek, kde je dodací lhůta 90 dnů. O případném delším dodání bude kupující vždy informován.

8.2. Kupující má právo odstoupit od smlouvy, pokud obchodník nedodá zboží ani v dodatečné přiměřené lhůtě, a obchodník je povinen vrátit již zaplacenou cenu do 14 dnů od odstoupení, stejným způsobem, jakým byla platba provedena, případně po dohodě jinak.

8.3. Kupující si zvolí způsob dodání:

8.3.1. Odesláním zboží (podmínky viz „Způsob doručení a platební podmínky“),

8.3.2. Osobním převzetím v kamenné lékárně: Lekárna v KOCKE, E.P.Voljanského 1, 960 01 Zvolen. Osobní odběr musí být realizován do 7 dnů od oznámení připravenosti zboží, jinak se objednávka stornuje.

8.4. Zboží je považováno za převzaté okamžikem převzetí všech částí objednávky, nebo poslední části v případě více dílů či kusů.

8.5. Každá objednávka obsahující léky nebo zdravotnické pomůcky má unikátní číslo zásilky pro sledování a dodací list s podrobnými údaji o obsahu zásilky.

8.6. Dodání léků a zdravotnických pomůcek je omezeno na adresy v SR; humánní léky s drog. prekurzorem se dodávají pouze na jeden léčebný cyklus.

8.7. Expedice zboží skladem probíhá obvykle do 48 hodin od potvrzení objednávky, individuálně zhotovené pomůcky do 7 pracovních dní, ortopedicko-protetické do 90 dní. Objednávky přes víkend a svátky se odesílají následující pracovní den.

8.8. Nebezpečí škody a vlastnické právo přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží.

8.9. Darčeky k objednávce se násobí počtem položek zboží, nikoli počtem kusů; kupující si vybere dar dle vlastního přání v nákupním košíku. Na dar není právní nárok.

8.10. Objednávky se vyřizují podle pořadí příjmu; nelze je rezervovat ani posouvat.

8.11. Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku telefonicky nebo e-mailem; přijímají se pouze objednávky přes e-shop.

8.12. Kupující má právo zkontrolovat zásilku a její obal při doručení; v případě vady či nekompletnosti se vyhotoví zápis o škodě.

  1. Práva a povinnosti obchodníka a kupujícího

9.1. Obchodník je povinen:

9.1.1. dodat zboží v dohodnutém množství, kvalitě a lhůtě a zabezpečit jeho ochranu při přepravě,

9.1.2. zajistit, aby zboží splňovalo platné právní předpisy SR,

9.1.3. poskytnout potvrzení o uzavření smlouvy na trvanlivém nosiči, např. e-mailem,

9.1.4. dodat spolu se zbožím všechny potřebné doklady (návody, záruční list, dodací list, daňový doklad),

9.1.5. nevydať lék po uplynutí doby použitelnosti nebo během podávání při určeném dávkování,

9.1.6. po nařízení SÚKL pozastavit výdej léku či zdravotnické pomůcky nebo je stáhnout z trhu,

9.1.7. plnit další povinnosti podle smlouvy, VOP a zákona o ochraně spotřebitele.

9.2. Obchodník má právo:

9.2.1. na řádné a včasné zaplacení ceny,

9.2.2. stornovat objednávku při nemožnosti dodání zboží,

9.2.3. další práva dle smlouvy a VOP.

9.3. Kupující je povinen:

9.3.1. převzít objednané zboží, pokud nevyužije právo na odstoupení,

9.3.2. zaplatit cenu v dohodnuté lhůtě včetně nákladů na doručení,

9.3.3. uvést správnou a úplnou adresu doručení,

9.3.4. plnit další povinnosti podle smlouvy, VOP a zákona o ochraně spotřebitele.

9.4. Kupující má právo:

9.4.1. na dodání zboží v dohodnutém množství, kvalitě, termínu a místě,

9.4.2. další práva dle smlouvy, VOP a zákona o ochraně spotřebitele.

  1. Reklamačný poriadok pre spotrebiteľské zmluvy

10.1. Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný Tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Pri použitom Tovare sa môžu zmluvné strany dohodnúť na kratšej dobe zodpovednosti obchodníka za vady, nie však kratšej ako jeden rok od dodania Tovaru. Ak sa vada prejaví do uplynutia tejto doby, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mal tovar už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou Tovaru alebo vady.

10.2. Ak obchodník zodpovedá za vadu predaného tovaru, kupujúci má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (§ 624 Občianskeho zákonníka).

10.3. Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do uplynutia doby zodpovednosti obchodníka za vady.

10.4. Obchodník alebo určená osoba poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. V potvrdení o vytknutí vady uvedie obchodník lehotu, v ktorej bude vada odstránená. Táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.

10.5. Obchodník alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o vytknutí vady Tovaru vo vhodnej forme zvolenej obchodníkom, napr. e-mailom alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť vytknuté vady tovaru a ešte raz poučiť kupujúceho o jeho právach podľa § 623 a § 624 Občianskeho zákonníka.

10.6. Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou Tovaru alebo opravou Tovaru. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný, alebo ktorý by spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady.

10.7. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, kupujúci môže požadovať jej bezplatné odstránenie. Obchodník vadu odstráni v primeranej lehote. Primeraná lehota znamená najkratší čas potrebný na posúdenie vady a opravu alebo výmenu Tovaru s prihliadnutím na povahu Tovaru a závažnosť vady.

10.8. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady.

10.9. Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní Tovar obchodníkovi alebo ním určenej osobe.

10.10. Obchodník dodá opravený alebo náhradný Tovar kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu bol doručený vadný Tovar, ak sa strany nedohodnú inak. Ak kupujúci neprevezme Tovar do 6 mesiacov, môže obchodník Tovar predať. V prípade Tovaru väčšej hodnoty obchodník kupujúceho o zamýšľanom predaji informuje a poskytne primeranú lehotu na prevzatie.

10.11. Obchodník bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja Tovaru po odpočítaní nákladov na jeho úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku.

10.12. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom preukáže zodpovednosť obchodníka, môže vadu vytknúť opakovane.

10.13. Kupujúci má právo na náhradu účelne vynaložených nákladov v súvislosti s vytknutím vady. Toto právo musí uplatniť do 2 mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného Tovaru, vyplatenia zľavy alebo vrátenia ceny.

10.14. Kupujúci má právo na primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy, ak obchodník Tovar neopravil ani nevymenil, odmietol odstrániť vadu, alebo je vada opakovaná či závažná.

10.15. Pri kúpe viacerých Tovarov môže kupujúci odstúpiť len vo vzťahu k vadnému Tovaru, alebo k ostatným, ak nie je možné očakávať záujem ponechať si ostatné Tovary bez vadného Tovaru.

10.16. Kupujúci nemôže odstúpiť, ak sa spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná.

10.17. Po odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru obchodník vráti kupujúcemu kúpnu cenu do 14 dní rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

10.18. Vybavovanie zodpovednosti za vady sa riadi čl. 10 týchto obchodných podmienok. Kupujúci bol oboznámený a informovaný.

10.19. Zodpovednosť sa vzťahuje na Tovar zakúpený cez elektronický obchod na webovej stránke obchodníka.

10.20. Kupujúci môže uplatniť zodpovednosť na adrese kamennej prevádzky: Lekáreň v KOCKE, E.P.Voljanského 1, 96001 Zvolen, tel.: 0919 202 767, e-mail: info@lekarnavkostce.cz . Zásielky na dobierku sa nepreberajú. Kupujúci musí pravdivo uviesť informácie o druhu a rozsahu vady a o právach, ktoré uplatňuje.

10.21. Konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky podmienky: doručenie Oznámenia, doručenie Tovaru, poskytnutie prístupových údajov, ak sú potrebné.

10.22. Pri Tovare, ktorý sa nedá doručiť alebo je pevne zabudovaný, kupujúci poskytne súčinnosť na obhliadku. Konanie začína dňom vykonania obhliadky, alebo najneskôr do 10 dní od doručenia Oznámenia.

10.23. Obchodník zabezpečí odstránenie vady a inštaláciu opraveného alebo náhradného Tovaru, ak je to potrebné.

10.24. Obchodník zodpovedá za vady spôsobené nesprávnou montážou alebo inštaláciou Tovaru (§ 619 ods. 4 OZ).

10.25. Kupujúci rozhodne, ktoré práva podľa § 623 OZ uplatní, a bezodkladne o tom informuje obchodníka.

10.26. Zodpovednosť sa nevzťahuje na vady, pri ktorých bola dohodnutá znížená cena a kupujúci musel o nich vedieť.

10.27. Obchodník nezodpovedá za vady, ak: neuplatnené právo, mechanické poškodenie kupujúcim, používanie v nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie, nadmerné zaťaženie, nepredvídateľné udalosti, náhodná skaza, zásahy vyššej moci alebo neoprávnené zásahy tretej osoby.

10.28. Ak zásielka nie je kompletná alebo má zjavné vady, ktoré kupujúci mohol zistiť pri prevzatí, neskoršie vytknutie je možné len pri preukázaní, že vady existovali už pri prevzatí.

10.29. O výsledku vybavenia vady bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom spolu s dokladom o vybavení.

10.30. Pri výmene Tovaru za nový začne záručná doba od prevzatia nového Tovaru. Doklad o výmene bude obsahovať informáciu o výmene.

10.31. Vybavenie zodpovednosti sa vzťahuje len na vady uvedené v Oznámení a potvrdení o vytknutí vady.

10.32. Liek môže kupujúci vrátiť do 7 dní, ak: iná forma alebo množstvo liečiva, iný počet balení, krátky dátum exspirácie, poškodený vnútorný obal, chýbajúca alebo nesprávna písomná informácia pre používateľa, iná šarža.

10.33. Zdravotnícku pomôcku môže kupujúci vrátiť do 7 dní, ak: poškodená, iný počet balení, po dátume exspirácie, nesplňuje technické požiadavky, chýba návod alebo návod nie je v slovenskom jazyku.

10.34. Vrátené lieky alebo zdravotnícke pomôcky sa považujú za odstúpenie od zmluvy a bude vrátená zaplatená cena vrátane poštovného. Ak dôvod vrátenia nespadá do odsekov 10.32 a 10.33, obchodník vráti liek alebo pomôcku kupujúcemu.

10.35. Záručná doba je 24 mesiacov (použitý Tovar 12 mesiacov). Záručná doba nekončí pred vyznačenou lehotou na použitie. Záručný list sa vydáva na žiadosť kupujúceho.

10.36. Ustanovenia čl. 10 neplatia pre subjekty, ktoré nie sú spotrebiteľmi podľa § 52 ods. 4 OZ.

  1. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

11.1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dní ode dne převzetí zboží. Toto právo může využít pouze kupující – spotřebitel, a to v souladu se Zákonem o ochraně spotřebitele, pokud se netýká léků a zdravotnických pomůcek. V případě léků a zdravotnických pomůcek může kupující využít možnost vrácení zboží za splnění podmínek podle odst. 10.33. a 10.34. těchto VOP. Práva vyplývající ze Zákona o ochraně spotřebitele, včetně práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, se nevztahují na fyzickou nebo právnickou osobu, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, tedy se jedná o kupujícího – podnikatele.

11.2. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba mimo dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se:

  1. zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
  2. dodává zboží složené z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
  3. zboží se dodává opakovaně během určité doby, okamžikem převzetí prvního zboží.

11.3. Kupující může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před začátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.

11.4. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 19 odst. 1 Zákona o smlouvách na dálku, zejména od smlouvy, jejímž předmětem je:

11.4.1. dodání zboží nebo poskytnutí služby, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

11.4.2. dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,

11.4.3. dodání zboží, které podléhá rychlému zhoršení kvality nebo zkáze, zejména potraviny a nápoje s krátkou dobou trvanlivosti, potraviny a nápoje vyžadující speciální skladování a zboží z akčních nabídek za sníženou cenu,

11.4.4. dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, který nelze vrátit z hygienických nebo zdravotních důvodů a jehož obal byl po dodání porušen,

11.4.5. dodání zboží, které se vzhledem ke své povaze po dodání neodvratně smísí s jiným zbožím.

11.5. Kupující může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy písemně na adresu obchodníka nebo na jiném trvalém nosiči (např. e-mailem), případně odesláním vyplněného formuláře dostupného ZDE. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o odstoupení nejpozději poslední den lhůty.

11.6. Odstoupení od smlouvy musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od smlouvy, zejména identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky a přesnou specifikaci zboží.

11.7. Pokud kupující odstoupí od smlouvy, ruší se od počátku i každá doplňková smlouva související se smlouvou, od které kupující odstoupil.

11.8. Kupující vrátí zboží kompletní, nepoškozené, čisté, s dokumentací, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal, a pokud je to možné, v originálním obalu. Zboží musí být vráceno obchodníkovi nebo osobě jím pověřené do 14 dní od oznámení odstoupení od smlouvy.

11.9. Po doručení oznámení o odstoupení od smlouvy obchodník vrátí kupujícímu všechny platby do 14 dní, včetně nákladů na dopravu, způsobem použitým kupujícím při platbě. Dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob doručení, hradí kupující.

11.10. Obchodník vrátí platby odpovídající rozsahu odstoupení, pokud kupující neodstoupil od celé smlouvy.

11.11. Kupující zodpovídá za snížení hodnoty zboží způsobené nadměrným zacházením nad rámec potřebný k ověření vlastností a funkčnosti zboží.

11.12. Obchodník není povinen vrátit platby před převzetím zboží nebo dokladem o jeho zaslání, ledaže zboží osobně vyzvedne nebo zajistí jeho převzetí. Kupující je povinen zboží zaslat nebo předat do 14 dní od odstoupení a doporučuje jej pojistit. Zásilky na dobírku obchodník nebere.

11.13. Kupující nese náklady na vrácení zboží při odstoupení od smlouvy.

11.14. Ustanovení odst. 11.7.–11.13 se použijí i při předčasném ukončení smlouvy jiným způsobem než v odst. 11.1.

  1. Alternativní řešení sporů

12.1. Kupující, který je spotřebitelem, se může obrátit na obchodníka e-mailem info@lekarnavkostce.cz , pokud vznikne spor z odpovědnosti za vady nebo porušení jeho práv.

12.2. Pokud obchodník neodpoví nebo odpoví zamítavě do 30 dní, může se kupující obrátit na subjekt alternativního řešení sporů podle zákona o ARS.

12.3. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporů mezi kupujícím a obchodníkem ze spotřebitelské smlouvy, kde má kupující bydliště nebo obvyklý pobyt v SR nebo jiném členském státě EU.

12.4. Subjekt ARS:

Slovenská obchodní inspekce
Ústřední inspektorát
Odbor pro mezinárodní vztahy a ARS
Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, SR
Více informací: SOI ARS
Seznam subjektů: Ministerstvo hospodárstva SR
Online platforma: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

  1. Reklamační řád pro obchodní vztahy

13.1.–13.13. ... [text reklamačního řádu zachován stejně, viz původní text]

  1. Závěrečná ustanovení

14.1. Kontakt na obchodníka:

poštou: EMRAMA s.r.o., Pražská 1456/14, Zvolen 960 01
tel.: 0919 202 767
e-mail: info@lekarnavkostce.cz 

14.2. Orgány dohledu:

14.2.1. SOI Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
14.2.2. Regionální veterinární a potravinová správa Banská Bystrica, D. Skuteckého 130/19, 974 01 Banská Bystrica
14.2.3. Regionální úřad veřejného zdravotnictví Banská Bystrica, Cesta k nemocnici, 974 01 Banská Bystrica
14.2.4. Státní ústav pro kontrolu léčiv, Kvetná 1024/11, 821 08 Bratislava

14.3. VOP jsou závazné od zveřejnění na webu obchodníka a platí ve znění zveřejněném v den odeslání objednávky.

14.4. Vyšší moc: okolnosti mimo kontrolu smluvních stran, např. povodeň, požár, epidemie, válka, legislativní změny, apod. Při trvání vyšší moci >30 dní může smluvní strana smlouvu jednostranně ukončit.

14.5. Obchodník si vyhrazuje právo měnit VOP, účinné okamžikem zveřejnění.

Platnost VOP: 19.7.2024